Ring mig opFå en rundvisningBestil brochureTilmeld dig langt kursusTilmeld dig korte kurser

RoskildeFestivalHøjskole

VI SKABER OS VED AT SKABE NOGET FOR ANDRE - SAMMEN MED ANDRE.

Roskilde Festival Højskole er en kreativ højskole midt på Sjælland, for dig der vil have ny inspiration, erfaringer og vejledning til fremtiden. Vi bygger fællesskaber på højskoleånd, faglighed og personligt følgeskab kombineret med det frie engagement og skaberkraften lærere og elever imellem.

Vores fag udspringer af de fagligheder der skal til for at skabe en begivenhed og et fællesskab som Roskilde Festival.

På Roskilde Festival Højskole får du et frirum til at skabe kunst, musik, rum, begivenheder og forandring - sammen med andre.

Som højskoleelev bliver du en del af et fællesskab og bor på en nybygget højskole midt i Sjællands kreative bydel, Musicon.

Højskole i hjertet af Sjælland og i en kreativ bydel

På Roskilde Festival Højskole skaber vi sammen et frirum, hvor du kan engagere dig i det du brænder allermest for, og hvor du kan afprøve dine talenter, forfølge dine drømme og bygge nye fællesskaber.

Roskilde Festival Højskole er en del af et kreativt bymiljø tæt på festivalpladsen. Den er bygget i og omkring en produktionshal på en tidligere fabriksgrund i hjertet af Sjælland og tæt på naturen.